<3

Idag har Jäger fått en vilodag, för jag sov så länge i morse.
fy på mig, men jag har i varje fall  varit på ÖoBs häst rea, 70% pa alla saker :D

visst det är värsta B-märkena men vad gör det, så länge det inte är ohälsosamt för mig eller hästen spear det ingen roll, har köpt flera täcken där som både är snygga/varma/hållbara för en billig slant, nått som jag tycker är bra!

Det vart inköpt:

Boots i neoprene á 29.79

Jägarsocka (sådana där supervarma) á 25.00

Ridhandske á  2x 23.70

Stövelväska á 29.70

Allround spö á 5.70

Sadelväska á  29.70

= 179 spänn billigt och bra tycker jag :D


I morgon kommer Jullis och då ska vi rida, blir nog nån lättare form av cavaletti nu när det är så kallt!


Btw ska be sara fixa så man kan lägga in en liten film från då hon red min Bubbe :)

Ha det bra :)

langar en bild också från Näske dubbel vinst :D första någonsin var det också! :)




finaste<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0