Egon

Skrittade och travade jäger i morse, ser fin ut och ingen hälta, lite svullen fram i morse men det beror på att han står inne under natten enligt vet, funderar på att ha honom ute undernatten med fler täcken, han fryser som en sabla sork utan täcke, vad tror ni? Någon idé?

Efter att jag ridit masserat och kylt ben for jag ut på solänget och käkade yårta, vi firade en sak som jag ska berätta så småning om ;D riktigt roligt iaf !


När jag var där ringde jag Anna och hörde vad hon gjorde, då fråga hon om jag ville rida Egon (H.E.C Quadrigel) och jag som inbte ridit på länge blir överlycklig och drar iväg för lite galoppintervaller, dock i westernsadel....

Jesus vilken träningvärk jag har nu, och blå kommer jag vara på magen också slog magen i hornet på sadeln, ajajajaj !

 KAN NÅGON HJÄLPA MIG MED DESIGNEN ?

over and out! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0