Tillbaka igen :)

Efter lång sommarvila för både mig och Jäger, så är vi tillbaka, anledningn till vilan var jobb o mycket annat för mig och att jag anade att överansträningen var på väg tillbaka, men så var det inte utan det vara bara en extremt överbeskyddande ägarinna som nojade... haha, kan aldrig vara nog försiktig med min ögonsten.

Just nu sitter jag o planerar inför kommande höst/vinter lägger upp en liten planering osv. :)

Ska be någon lite mer hightech person fixa en lite bättre design oxå.

Ska även beställa hem de grejer jag behöver för mitt nya skolprojekt, ett träns !
 
Ska bli väldigt roligt att se hur resultatet, och det bästa, jag får själv designa det :D

Sedan ska jag även börja trycka upp alla grejer med namn o Jägers namn :)


satt o kollade runt o hittade jäger på en stamboksida :) gå in på www.haststam.com klicka på new forest vidare på sök skriv horsemosens klicka på horsemosens navarone och sedan klicka på avkommer så kommer Höjagers Saturn upp klicka på den :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så kan man väl söka på hans eget namn va?

2010-08-31 @ 21:28:50
Postat av: Anonym

nja , fick inte upp de när jag sökte :s

2010-09-01 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0