:)

tävlade igår i Nordingrå och det gick bra :) felfri i 30 & 50 , stilpris fick vi också :) 70 så stannade han pga av att jag styrde dåligt men sedan  gick vi felfritt, 80 kom till tredje hindret där han hoppade av alldeles för tidigt, men snäll som han är försökte han reda ut det, men hamnade mitt i och jag flög av, ingen större skada skedd mer än möjligt på bobbarna haha, hoppade flara hinder sen och han kändes bra, han kanske fortfarande har lite dålig ork men i det underlag som var (ca 15-20 cm djupt, typ rena åkern !) så gjorde han det riktigt bra !

Red Mindy idag och hon gick riktigt bra, mycket piggare än vad jag trodde hon skulle vara och en riktigt vass jävel insåg jag, så på söndag ger vi järnet och ser vars vi hamnar, ska bli roligt att tävla två stycken :)

Kan däremot inte förstå folk som lägger sig i min träning och tävling utav MIN häst, jag tror jag vet vad som passar oss , efter fyra år tillsammans vet jag nog vad som fungerar och inte, blir så himla less på folk som anser sig vara rena jävla OS-ryttarna och i själva verket är idioter, jag tränar och rider på mitt vis, som jag vet att fungerar på mig och MIN häst, och vad du gör med din skiter jag fullkomligt i.

Sedan att man ska vara snorkig och ohyffasd också, det kommer man inte långt åp, vänliga råd och att vara trevlig kommer man mycket längre på, det är i allafall min mening.

Detta är inte menat åt någon speciell, men om man vill ta åt sig och känner sig träffad av detta är upp till dig som läser.

Kommer att lägga upp bilder från tävligen i morgon. :)

Kommentarer
Postat av: johaaanii

vad kul att de gick bra med mindy :))

och bra att hon börja få upp farten, hon blir nog en toppen häst när hon fått upp kondisen :))

2010-06-15 @ 14:06:45
URL: http://johannajeanettesoderkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0