<3

Jäger har gjort illa sig, typiskt när allt börjar gå framåt mes stormsteg :(

Han har rivit upp ett 5 cm långt jack precis i kronranden och pga överbelastat ett framben,vilket har gjort att det svullnat upp, men men sådant är livet.

Just nu går mina funderingar till hur jag ska kunna transportera Jäger igen utan att behöva oroa mig för skador, och har fundert lite framock tillbaka, har kommt fram till att pappa och jag skall gemensamt försöka ta fram en "sko" eller stövel snarae man kan säga grejen är ju den tatt den måste vara säker och gärna snygg, säkerheten går självklart i första hand men jag åker gärna på träning/tävling med normala grejer ;)


 Provade i natt att linda in hela hoven och det fungerade bra, men det är ju inte särskilt hållbart :/ Det tåls i alla fall att fundera på en lösning måste finnas då varken boots benlindor och skydd håller :(

Till något betydligt roligare så har min hjälm äntligen kommit JIPPIE :9 och nu är det bara stövlarna som fattas så har jag uppdaterat allt till ett fräschare skick :)
Vi ser som sagt hur det blir med banträningen närmare helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0