<3

Äntligen har svullnaden i höger fram börjat ge med sig , bli självklart ingen träning på ett tag för vår del, tror hältan fram kommer från en överansträngning eftersom vi tränat ganska mycket nu på slutet och att underlaget absolut inte är något man kan hurra över. På söndag far jag och linn och tittar på de som har hela hästar och låtsas att vi är för bra för att vara med ;D FÖRSTÅ IRONIN! ;D

Längtar verkligen till sommaren då vi kan simträna mycket, vilket både jag och Jäger gillar, och att det inte sliter så mycket på lederna.

Tänkte även tipsa om sidan Aloyse.se där det faktist finns fungerande örtpreparat som tx Gurkmeja 500ml för 50 kr.

Finns en del där jag kommer beställ direkt när jag fått lönen den 25:e :)


Nej nu ska jag ta en sista tur ut i stallet och ge kanin rackaren mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0