<3

Förlåt för min extremt dåliga uppdatering.

Idag ringde jag i alla fall till vetrinären då benet svullit upp jätte mycket under helgen och han är jämn tjock från knä till kota.


Började med att Magnusson trodde vi skulle kunna spruta direkt i något blodkärl, men ack så fl han hade, där visade Jäger tydligt att han inte tyckte vi var snälla som efter 30 minuters brottningskamp vart det medicin i form av oralpasta (stavning?) inte heller det lättaste men, bra mcket lättare än att hoppa runt som ett tok med kanyler !


Vi fick medicinen Metacm och Hippotrim, ska skrittas i en vecka samtidigt som han får medicinen, och DET JAG GJORDE INGET OM JAG RED NÄR JAG SKRITTADE, förstår ni den totala lyckan ? :D ÄNTLIGEN! :D:D:D

Det enda mindre roliga är att hans ka skrittas före skolan, eftersom benet sväller upp mest under natten när han står stilla så det rör på sig direkt på morgonen.

Aja, nu har jag bara Metacam fighten kvar idag, magnusson tog fighten med Hippotrimen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0