1:a placering :)

Hej igen:) nu är säsongens första tävling avklarad:D jag red väl ganska okej, han kändes riktigt fin både i ben och kropp, rent humörmässigt har han aldrig varit så bra, red första rundan på fas1 tiden på 38.47 och fas2 på 28.10, han var lite trött på slutet och saktade ner lite,sedan var det 5 hästar emman till nästa start och där hade en fas1 tid 39.33 och fas2 tiden på 26.56 vilket resulterade i VINST i privat ponny klassen :D:D:D:D

Måste bara tillägga att  vi hade dom 2 snabbaste grund tiderna, och vi har alltid vara segast av alla , så jag vet inte vad som flög i min ponniskrutt som räsade på så hemskt. och sen så var det bara Nicolina & Ohio som var 15 hundradelar snabbare än oss i omhoppningen, är faktist grymt imponerad av Jäger.

trodde privat o ridskole var sammanslaget så jag trodde jag vart 3a och utanför placering, men sedan upplyste mamma mig om att deyt var delad pris utdelning och jag faktist hade vunnit :)

i och för sig så hoppade vi bara 40 och 50 cm men ändå efter 2 månaders stillastående utan träning så är jag jättenöjd och var stolt som en tupp. ;P

Hade ju planer på att försöka komma med i div 2 men har strukit dom plnerna då det känns som om vi inte ska stressa upp oss tills första lag start , jag vill ju inte att han ska bli överansträngd igen :/

men men, nu siktar vi vidare ! :D 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

grattis! :)

2010-05-18 @ 10:55:57
URL: http://wagstroms.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gu va kul =) grattis

2010-05-26 @ 16:41:20
URL: http://rayoosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0