Dressyr

Tränat dressyr hela veckan, och det känns föga förvånande, INTE BRA!
Jäger sköter sig, men jag då, jag känner verkligen hur dåligt jag rider, trots jag verkligen försöker o försöker så känns allt bara hemskt.

Och nu så har tydligen ponny klassen slagits ihop med hästklassen så,ja.

Hoppningen är jäag inte ett dugg orolig för, för där behöver jag bara satsa allt på nästa hinder, i dressyren snurrar bara tankarna runt och gör volter.

Mitt mål är iaf att slå mig själv, på 49.6 % , jag gör mitt bästa, det blir bäst så :)


Sedan måste jag säga att jag blir ledsen, för så fort vi gör något bra, till exempel som sist på ÖOR, så hade jag valt en så låg höjd bara för att vinna, men snälla, alla som sett oss bör väl veta att så är det inte. Jag åkte dit för att ha roligt, och för att bygga självförtroende hos oss båda, han har faktist varit skadad i 2 månader.
Och vi har ju verkligen inte varit några som åkt runt och vunnit 50cm hoppningar?

Eller?
Har jag missat något?
Va?
Kan någon berätta för mig vad jag gör för fel?

Nej, jag trodde inte det heller.

Och det här med att man inte kan vara snäll mot varandra, man behöver inte älska alla andras ridstilar eller hästar, men man kan i allafall vara trevlig och berömma folk.

Det gör jag så gott jag kan iaf.

Ha det bra

<>

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad fin Jäger ser ut, men måste han gå med pelham eller vad du har för bett? Tycker de känns lite konstigt när du hoppade på vanligt bett. Tror faktiskt att han kan gå lika bra på de, :) För det är en fin ponny och du är en jätteduktig ryttare!

2010-05-30 @ 12:03:49
URL: http://bugzilady.blogg.se/
Postat av: Karoline Bergström

Vilken underbart fin ponny du har, Johanna! Programridningen här ovan såg ju jättetrevligt ut! Bra bra!



Psst... sen såg jag att det är lite jobbigt med alla människor som klagar, gnäller och lägger sig i - SKIT I DOM! De är bara avundsjuka, tro mig! ;-)



Kör hårt! Ser ju kanonbra ut!

2010-06-15 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0